Biostrukturální prodej a marketing
- Prezentace Biostrukturální prodej a marketing (4 MB)
Nové trendy v přístupu k zákazníkům i spolupracovníkům. Měřitelně zvyšují okamžitě obrat/zisk min. o 30 %.
To, že nejsme všichni stejní už víme. To že nám někteří lidé (klienti) jsou sympatičtější a jiní méně, to také víme. Stejně tak i to, že těm pro nás sympatičtějším častěji snáze prodáme.
Kdo, nebo co za to může? Náš mozek, tedy přesněji řečeno, naše 3 mozky.
3 mozky také znamenají 3 způsoby typického chování, jednání a přemýšlení. 3 mozky, které vedou k tomu, že se stejnou argumentací někoho zaujmeme a jiného odradíme.
V rámci 1 hodiny budeme mluvit o tom:
- Zda ovládáte svůj mozek, nebo ovládá on vás?
- Proč někteří poradci/manažeři jsou úspěšnější ve 25 a jiní až okolo 40-50 let?
- Dozvíte se, v čem je „systém vzorů“ nebezpečný a jak ohrožujeme sami sebe (i své děti).
- Jaké 3 způsoby myšlení klienti používají a čím je zaujmout.
- Také vám říkali, že každé obchodní jednání má začít nezávazným rozhovorem? Dozvíte se, kdo to nesnáší a naopak u koho to je výhoda.
- Kteří lidé jsou na sociálních sítích jen „pozorovatelé“ a co je tím důvodem?
- Jak rychleji a vědomě dosáhnout úspěchu v práci, kterou děláte?
- Jak ve velmi krátkém čase zvýšit měřitelně svoji úspěšnost v prodeji i při získávání a vedení lidí?
Pokud byste dokázali do 2 minut poznat osobnost klienta/spolupracovníka, jeho způsob uvažování a motivátory, které ovlivňují jeho rozhodování, jaký by to pro vás mělo přínos?